Usługa podstawowa

Potwierdzenie tożsamości. Usługa, która wymaga dużego zaangażowania i czasu klienta w cały proces aktywacji certyfikatu.

Jak wygląda usługa: krok po kroku?

Zadania po stronie:

ePodpisu

Klienta

Certum

1 Wypełniasz wniosek na stronie producenta, o wydanie certyfikatu.

2 Drukujesz dokumenty i umawiasz się z nami na spotkanie w celu weryfikacji Twojej tożsamości.

3 Potwierdzamy tożsamość na podstawie przedstawionych przez Ciebie dokumentów.

4 Wysyłasz wszystkie dokumenty pocztą lub kurierem do Certum Certyfikacji, które mieści się w Szczecinie.

5 Inspektor Certum sprawdza poprawność Twojego wniosku i podpisów.

6 Jeśli wszystko jest zgodne z procedurami, dokumenty zostają odesłane do Ciebie. Wydanie podpisu w tej usłudze trwa około od 7 do 10 dni roboczych.

7 Po akceptacji wydania podpisu (informacja mailowa) Instalujesz oprogramowanie i aktywujesz certyfikat, nadając kody PIN i PUK na karcie.

Zapytaj o usługę rozszerzoną

Zapytaj doradcę o rozszerzenie usługi (lub o pakiet promocyjny usługi błyskawicznej) nazywaną często kompleksową.  Usługa zawiera dodatkowo: instalację oprogramowania na komputerze, podstawowe szkolenie z użytkowania podpisu oraz telefoniczną pomoc techniczną przez cały okres ważności certyfikatu.

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych i społecznościowych.