Usługa podstawowa
Potwierdzenie tożsamości. Usługa, która wymaga dużego zaangażowania i czasu klienta w cały proces aktywacji certyfikatu.
Jak wygląda usługa: krok po kroku?
ePodpisu
Klienta
Certum
1 Wypełniasz wniosek na stronie producenta, o wydanie certyfikatu.
2 Drukujesz dokumenty i umawiasz się z nami na spotkanie w celu weryfikacji Twojej tożsamości.
3 Potwierdzamy tożsamość na podstawie przedstawionych przez Ciebie dokumentów.
4 Wysyłasz wszystkie dokumenty pocztą lub kurierem do Certum Certyfikacji, które mieści się w Szczecinie.
5 Inspektor Certum sprawdza poprawność Twojego wniosku i podpisów.
6 Jeśli wszystko jest zgodne z procedurami, dokumenty zostają odesłane do Ciebie. Wydanie podpisu w tej usłudze trwa około od 7 do 10 dni roboczych.
7 Po akceptacji wydania podpisu (informacja mailowa) Instalujesz oprogramowanie i aktywujesz certyfikat, nadając kody PIN i PUK na karcie.
Zapytaj o usługę rozszerzoną
Zapytaj doradcę o rozszerzenie usługi (lub o pakiet promocyjny usługi błyskawicznej) nazywaną często kompleksową. Usługa zawiera dodatkowo: instalację oprogramowania na komputerze, podstawowe szkolenie z użytkowania podpisu oraz telefoniczną pomoc techniczną przez cały okres ważności certyfikatu.