Ile kosztuje elektroniczny podpis?

ile kosztuje e podpis, ile kosztuje podpis elektroniczny, podpis elektroniczny cena 2021

Podpis elektroniczny to coraz częściej wykorzystywana opcja w świecie online. Dzięki niemu można szybko i bezpiecznie podpisać dokument bez konieczności udawania się do urzędu lub danej placówki. Pomimo wielu zalet, w społeczeństwie wciąż funkcjonuje przekonanie, iż e-podpis jest drogi. Czy na pewno? Sprawdźmy wspólnie ile kosztuje e-podpis.

Czego się dowiesz:

  • Czym jest e-podpis
  • Do czego używa się podpisu elektrycznego
  • Ile kosztuje e-podpis
  • Gdzie znajdę najtańszy podpis elektroniczny

Kwalifikowany podpis elektroniczny

E-podpis to nowoczesne rozwiązanie umożliwiające podpisanie dokumentu, deklaracji lub umowy za pośrednictwem komputera i specjalnej aplikacji. To korzystne ułatwienie dla firm i osób prywatnych, które lubią oszczędność czasu i pieniędzy.

Warto wspomnieć, że podpis elektroniczny w pełni zastępuje ten ręczny i prawnie ma taką samą wartość. 

Podpis elektroniczny – do czego się go używa?

ile kosztuje e podpis, ile kosztuje podpis elektroniczny, podpis elektroniczny cena 2021
Serious young businessman using laptop and credit card in office

Szeroka gama możliwości, jakie niesie ze sobą wykorzystanie podpisu, jest naprawdę długa. Oto kilka propozycji:

  • Składanie i podpisywanie sprawozdań składanych do KRS.
  • Przesyłanie JPK.
  • Składanie i podpisywanie deklaracji w systemie Płatnik.
  • Zawieranie umów na odległość.

Więcej na temat zalet i użycia podpisu elektronicznego dowiesz się z artykułu: Zalety podpisu elektronicznego.

Ile kosztuje podpis elektroniczny?

Znając liczną gamę korzyści płynących z tytułu użycia e-podpisu warto również poruszyć kwestię ceny. Niektórzy przedsiębiorcy jak i osoby prywatne obawiają się, że tak duże udogodnienie wiążę się z wysokimi kosztami.

Nic z tych rzeczy. 

Wyrobienie podpisu cyfrowego nie jest drogie, a dokładna cena zależy od konkretnego produktu oraz czasu jego ważności. 

Podpis elektroniczny cena na 2021 rok

Na rynku znaleźć można przynajmniej kilkanaście firm oferujących aktywację usługi. 

Średnio koszt zakupu podpisu w wersji standard z rokiem ważności konta to wydatek rzędu 300-350 zł. W przypadku, gdy konto kupowane jest na dłużej, możliwe są rabaty np. cena 750 zł na 5 lat.

Ile kosztuje podpis elektroniczny – abonamenty

Średnia cena nie odzwierciedla jednak realnych kosztów, ponieważ pierwszym etapem zakupu jest nabycie zestawu z odpowiednim urządzeniem oraz konta. Drugi etap to odnawianie abonamentu.

Koszt zestawu z urządzeniem to ok. 350 zł.
Koszt odnowienia abonamentu na rok to ok. 150 zł.

Najtańszy podpis elektroniczny

Szukając najlepszej opcji, warto przede wszystkim wziąć pod uwagę kwestię cenową. Stopień zabezpieczeń oferowanych usług stoi na naprawdę wysokim poziomie, stąd im lepszą ofertą cenową znajdziemy, tym korzystniej dla nas.

W naszej firmie aktywację usługi podstawowej można nabyć już w cenie od 69 zł. Sprawdź nasze pakiety na podpis elektroniczny.

Podpis kwalifikowany – cena, która warto zapłacić!

Podpis kwalifikowany to usługa, którą warto nabyć. Pomimo że niektóre warianty wymagają dodatkowych kosztów, to jest to cena, która w najbliższej przyszłości szybko się zwróci.

Koszta generowania, drukowania, wysyłania i procesowania dokumentów papierowych są w skali miesiąca naprawdę duże. W sytuacji, gdy coraz więcej zadań wykonujemy przez internet podpis elektroniczny prędzej czy później będzie nam potrzebny. Teraz dostępny jest w atrakcyjnej cenie, stąd zachęcamy Cię do jego zakupu.

Umów się na niezobowiązującą rozmowę i dowiedz się więcej o jego zaletach. 

Zobacz inne artykuły

jak podpisać sprawozdanie finansowe podpisem kwalifikowanym

Jak podpisać sprawozdanie finansowe podpisem kwalifikowanym?

Prowadząc firmę m.in. spółkę z o.o., jesteś zobowiązany do sporządzania sprawozdania finansowego. To dokument przedstawiający wynik finansowy firmy, który należy złożyć raz w roku do KRS. Jednak samo uzupełnienie sprawozdania to nie wszystko. Równie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych i społecznościowych.